loading

Ogólne warunki wykonania usługi naprawy rzeczy :

  1. Zleceniobiorca zastrzega, iż termin wykonania usługi może ulec zmianie w przypadku braku części zamiennych, o czym Zleceniobiorca niezwłocznie zawiadomi telefonicznie Zleceniodawcę, jeśli taki fakt będzie miał miejsce.
  2. Urządzenia, narzędzia pozostawione do naprawy powinny być oczyszczone z brudu, osadów, pyłów, klei. Jeśli zajdzie konieczność czyszczenia rzeczy, Zleceniobiorca doliczy dodatkową opłatę za czyszczenie.
  3. Po przyjęciu rzeczy do naprawy Zleceniobiorca dokonuje diagnozy uszkodzeń i koniecznych napraw pozostawionej rzeczy, koniecznych do wymiany części zamiennych i kosztów naprawy. Po dokonaniu wyceny kosztów części zamiennych i kosztów naprawy bezzwłocznie informuje o tym Zleceniodawcę. Jeśli Zleceniodawca zaakceptuje cenę wykonania naprawy, potwierdza to telefonicznie lub wysyłając SMS ewentualne krótki e-mail do Zleceniobiorcy zawierający uzgodnioną cenę usługi. Brak potwierdzenia ceny naprawy w ciągu 7 dni roboczych, licząc od daty podania przez Zleceniobiorcę ceny naprawy rzeczy jest równoznaczny z rezygnacją z naprawy.
  4. W wypadku rezygnacji przez Zleceniodawcę z wykonania naprawy rzeczy z uwagi na niezaakceptowanie ceny, Zleceniodawca jest zobowiązany do zapłaty zryczałtowanych kosztów weryfikacji w kwocie 50,00 PLN Netto – szlifierki elektryczne i pneumatyczne Mirka natomiast 70,00 PLN Netto – urządzenia spalinowe i ogrodowe oraz wysłania SMS lub e-mail, iż z naprawy rezygnuje.
  5. Zleceniodawca jest zobowiązany do zapłaty uzgodnionej ceny naprawy najpóźniej w chwili odbioru rzeczy z naprawy, z tym że Zleceniobiorca może zastrzec, iż uzależnia wykonanie naprawy rzeczy od wpłaty zaliczki na zakup części zamiennych, w szczególności gdy koszt tych części zamiennych będzie wyższy niż 500,00 PLN NETTO.
  6. Zleceniodawca jest zobowiązany odebrać rzecz z naprawy niezwłocznie po zawiadomieniu go o wykonaniu naprawy lub o rezygnacji z wykonania naprawy ale nie później niż terminie 21 dni, licząc od daty wysłania zawiadomienia o wykonaniu naprawy lub oświadczenia o rezygnacji z naprawy. Za każdy następny tydzień składowania rzeczy przez Zleceniobiorcę, Zleceniodawca jest zobowiązany do zapłaty kosztów składowania w zryczałtowanej wysokości w kwocie po 10,00 PLN Brutto złotych za każdy rozpoczęty tydzień składowania. Jeśli Zleceniodawca nie odbierze rzeczy od Zleceniobiorcy w terminie 60 dni, upoważnia z mocy niniejszej umowy Zleceniobiorcę albo do utylizacji rzeczy albo jej sprzedaży, co nie zwalnia Zleceniodawcy z konieczności zapłaty wymagalnych należności na rzecz Zleceniobiorcy. Jeśli Zleceniobiorca sprzeda rzecz a uzyskana należność z tego tytułu pokryje koszty poniesione przez Zleceniobiorcę, to zalicza je na poczet wymagalnych należności od Zleceniodawcy, a ewentualna nadwyżka stanowi jego dodatkowe wynagrodzenie, a Zleceniodawcy nie służą z tego tytułu jakiekolwiek roszczenia wobec Zleceniobiorcy. Jeśli cena uzyskana ze sprzedaży rzeczy nie pokrywa kosztów Zleceniobiorcy związanych z naprawą rzeczy, Zleceniodawca jest zobowiązany do zapłaty różnicy. Zleceniodawca jest także zobowiązany zwrócić Zleceniobiorcy ewentualny koszt utylizacji rzeczy jeśli taki koszt Zleceniobiorca będzie zobowiązany ponieść.
  7. Zleceniobiorca udziela Zleceniodawcy 3 miesięcznej gwarancji na wymienione podzespoły i części zamienne, z tym zastrzeżeniem, iż gwarancji nie podlegają elementy podlegające zużyciu w trakcie eksploatacji np. szczotki, łożyska, uchwyty, paski a także uszkodzenia rzeczy będące wynikiem niewłaściwej eksploatacji rzeczy lub przeciążenia jej pracą. Także wykonanie tylko częściowej naprawy rzeczy zgodnie z wolą Zleceniodawcy wyłącza gwarancję.
  8. Zleceniodawca wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 roku (Dz.U. 2019.1781 tj.)
  9. W pozostałych nieuregulowanych sprawach maja zastosowanie odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego.
Serwis:
MIRKA, RUPES - 728 802 781
Sprzętu Ogrodniczego - 512 085 525
04-697 Warszawa
ul. Mrówcza 243
NIP: 5342567066